En känslofylld säsongsavslutning med vackert Milanspel och tårfyllda avsked

Milan besegrade Juventus med 3-0 för andra gången den här säsongen. Den gamla damen är en skugga av sitt frona jag...

Luca Antonini inledde målskyttet och det finns ingen jag unnade ett mål mer, han har varit så nära så många gånger. Därefter gjorde Ronalhindo två mål - att ingen av dessa två herrar ska spela VM är skamligt!
Milan spelade bra och var betydligt mer aggresiva än sina motståndare.

Ikväll fick vi också säga hejdå till Dida' och Favalli. Och till Leonardo - det är så synd att han tvingas lämna, han borde få Nobels fotbollspris för det han åstadkommit med årets trupp. Mr Berlusconi får gå ur sin snåla bubbla om han vill ha tillbaka grande Milan!
Under de närmaste två månaderna får vi se vilka fler som lämnar och vilka som tillkommer.
Usch, Silly Season pågår under skräckblandad förtjusning, den här gången står obehagligt många Milanspelare utan kontrakt... Mest av allt önskar jag att Pippo Inzaghi ska få ett nytt kontrakt, det finns ingen spelare jag hellre vill ha i Rossoneri än min Pippinho...


♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: julia

tack kära du för att du är så diplomatisk .. !

2010-05-16 @ 09:46:30
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0