Lite vackrare, lite stoltare, lite bättre!

Real Madrid - AC Milan   2 - 3

Det är svårt att förklara, vilken match! Den bästa fotbollsmatch jag haft nöjet att avnjuta på mycket mycker länge. Jag kan inte dra mig till minnes när mitt hjärta senast slog så fort i bröstet? Gissningsvis under CL-finalen 2007. Dida' gör hela 2000-talets målvaktstavla och bjuder Real på 1-0. Pirlo gör mål med en bollbana som bara han i hela världen vet hur man skapar. Pato är på god väg att bli världens bäste, två fantastiska mål!

Jag är så lycklig!
Milan vann välförtjänt!
Fjun är fortfarande lillebror!

GRANDE ROSSONERI!


Bild från Marca


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm, visst vare? ;) du, har du nåt för dig imårrn kväll ? tänkte om du var sugen på lite fredagsmys och idol =)

2009-10-22 @ 18:53:09
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0