Varmt välkommen Klaas-Jan!

Han heter faktiskt Klaas-Jan, stackarn... själv har jag alltid kallat honom "Klasse-Janne".
Jag smsade min bror som är Madridista (håller på Real Madrid) igår och frågade om de skulle sälja Klaas-Jan Huntelaar till oss (Milan). Jag fick ett kort svar "Ja".

Och nu kommer beskedet Klaas-Jan Huntelaar skriver på för 4 år imorgon!
Här har vi en riktig målskytt, en av de få som ens är i närheten av att kunna mäta sig med Inzaghi. Jag önskar att se en centertank med lite tyngd i Milans anfall men Huntelaar håller hög, hög klass och är enligt mig ett mycket bra nyförvärv och som Nicke sa senare så fick vi ju honom för reapris, cirka 150 mille.

Holland och Milan brukar vara ett bra koncept, ni som kan er forbollshistoria vet sagan om Milans flygande holländare, om inte tar vi det en annan gång.


Har hunnit bli 26 år, ser fortfarande ut som 16 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0