Halvtaskig insats men tre viktiga poäng

Milan föll tillbaka i gamla synder då man tidigt i andra halvlek bytte ut Inzaghi mot Flamini.
Jag hade inget emot att se Flamini på plan, tvärtom tänker jag inte med hjärtat så hade jag kanske hellre sett honom starta istället för Ambrosini eftersom fransmannen visat mycket god form den senaste tiden.
Den här gången gick det defensiva bytet tack och lov vägen iallafall och Milan behöll sin 1-0 ledning.

♣ Seedorf som verkligen inte var bra idag gjorde målet på volley, snyggt framspelad av Pippo.
♣ Dida kändes mycket stabil matchen igenom
♣ Gentlemannen Anchelotti blev skickad upp på läktaren efter att ha sagt kanske några mindre väl valda...det hör inte till vanligheterna.

Torino nästa helg.


Jordbävningens offer hedrades innan matchstart

Kommentarer
Postat av: elin

Jag är stolt!! För en gångs skull förstår jag innehållet i ditt Milan-inlägg :)

2009-04-11 @ 17:38:31
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verris

ja eller hur :) jag är ihop med en kändis^^

Jo de va jättekul! :) synd du inte vva med dock:/ men annars var de tokskönt, äntligen en fest med bara brudar:) hur var din lörda?=)

2009-04-12 @ 22:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0