Vår & Helg

Woohoo! Har firat med att köpa tre par söta vårskor på Skopunkten :)
Sedan skulle jag in en sväng på Biblioteket för att låna böcker till tentan, det slutade med att jag kom ut med de tre första böckerna i Van Veeteren-serien som jag läst säkert tio gånger nu. Jag får aldrig nog! I sommar ska jag plöja igenom några nya deckare har jag lovat mig själv...

Imorgon börjar helgen officiellt, jag ska städa! Felm jag måste städa! Har varit och köpt nya gummihandskar och klorin så nu finns det inga ursäkter.

Powernap nu kanske? Varför inte jag är ju ledig imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Varför tre par skor? Jag klarar mig med ett par i 3-4 år.

2011-03-26 @ 12:46:03
Postat av: Malin

Älskade pappa, det vet jag att du gör..

2011-03-26 @ 13:53:28
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0