Nån lista

I brist på annat så fyller jag i en lista som jag snodde av Karolin :)

Jag lyssnar på… Radiosporten, världsklass!
 
Du mår bäst när du… ligger på en luftmadrass i ett varmt land och tänker att det här året kommer Milan vinna allt (och: undra vad jag ska äta till middag?).

Stockholms bästa stadsdel är… Gamla stan (Södermalm)

Jag pratar…
ofta vansinnigt snabbt, behövs jobba på om man ska bli kurator.

Jag älskar/tycker om…
MAT! (Snodde Karros rakt av!)

Min bästa vän(ner) är… fantastiska (och nästan lika töntiga som jag) ♥

Min första riktiga kyss…
ägde rum i Turkiet

Jag avskyr när folk frågar…
"Är det för att Zlatan spelar där?" (som du håller på Milan)

Kärlek är…
mycket och stort.

Någonstans, tänker någon… Hawaii eller Calzone?

Jag kommer alltid att vara… den jag är!

Jag är hemligt förälskad i… alldeles för många.

Sist jag grät var…
 när Helena Ekholm satte 20:e skottet på Distansen 

Min mobiltelefon är…
 rosa

Just nu tänker jag på… om jag orkar en till bit lasagne

När jag vaknar på morgonen…
tänker jag att det omöjligt kan vara mogron redan..

Innan jag går och lägger mig…
duschar jag! Beträder aldrig min säng utan att ha duschat precis innan, oavsett tid på dygnet!

Bebisar är…
för det mesta väldigt mysiga

Homosexuella är…
som alla andra.

Blondinbella är…
driven!

Ikväll ska jag…
äta godis!

I morgon kommer jag…
antingen spendera kvällen på krogen med Frida & Anna bl.a eller hemma framför Palermo- Milan, dagsformen avgör!

Jag vill verkligen…
 åka utomlands med Pillan i sommar :D


Kommentarer
Postat av: julia

hihi en punkt minns jag mycket väl;)

2011-03-18 @ 20:36:37
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: PILLAN

JAG vill och ska åka utomlands med dig i auggg:):)

2011-03-19 @ 15:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0