Helg! Helg! Helg!

Imorgon är min lediga dag så nu har jag officiellt helg, härligt!
Har varit iväg och tränat med Karro, vi har utvecklats och klarar nu "Around the world-steget" ;)
Dessutom har jag hämtat ut mitt fotbad med värme och massage som jag fynd-vunnit på Tradera, ska prva det imorgon när jag har städat, kan inte koncentera mig på njutningen annars, Psykolog-Eva på min praktik har erbjudit mig behandlig och då har jag ändå inte berättat att jag alltid renskriver packningslisor i alfabetisk ordning, haha...

Näe, dags att tänka på refrängen, har faktiskt en fullspäckad dag imorgon även fast jag är ledig.
Måste ju köpa fredagsgodis bland annat, vad kollar man på när På Spåret slutat?
(OBS! Let's dance är INTE ett alternativ!) 

Avslutar kvällen med en härlig bild från när det var varmare ute:


De tre vännerna i Ayia Napa


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jo, förstår du Malin, man kollar på "Så ska det låta" det börjar ikväll :D

2011-03-18 @ 08:32:29
Postat av: Anonym

Jag är sjukt nöjd över att vi klarade around the world :D Snurrade runt med ett stort leende på läpparna :D Älskar det där kortet btw! Ha en fin helg <3

2011-03-18 @ 09:34:42
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0