Omotiverad!

Egentligen vill jag inget hellre än att ta med mig täcket och en påse chips och krypa upp i soffan, men så har jag ett jädrans powerstep-pass inbokat 19.15 och nu är det för sent att avboka.

Oh well, det är ett pass med bra musik och dessutom ska jag inviga mina nya träningsskor som kommer passa perfekt till mina svart/rosa byxor och min rosa träningstopp - matchning, jag gillar det!!!

Glömde berätta att jag precis åt, idealiskt när man ska träna.
Är det förresten normalt att längta till efter träningen då jag ska äta igen?

Kommentarer
Postat av: PILLAN

Åh vad du är duktig! Och ja, det är helt normalt att längta till maten efter träningen. Jag gör det ofta;)

JÄÄÄÄÄÄÄD

2011-02-08 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0