Helgen

Hur bra jag än trivs på praktiken så är helgen alltid väldigt efterlängtad, den som varit var inget undantag.
Dessutom var den mycket bra.

I fredags hade jag och Frida myskväll och käkade kycklingsallad med gott bröd och fruktsallad med vaniljvisp coh inte minst lökkex :) Kollade på På Spåret också såklart!
Lördagen bjöd på hockey på Löfbergs Lila Arena, Färjestad lyckades knipa bonuspoängen tillslut, dessförinnan bjöd Karro på fika hemma hos henne, det var verkligen inte fy skam.

Idag har jag som vanligt bott i soffan framför teven, just nu är det Wallander som underhåller.

Imorgon är det praktikdags igen, borde egentligen sova nu men ska se klart filmen först.
Fyra praktikdagar plus en fullspäckad ledig onsdag innan det är dags för helg igen, då ska jag och Mickis fira vår 46-års dag, temat är P - gissa vem jag ska vara? (Det är inte Paolo Maldini eller Pippo Inzaghi).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0