Ett litet utlåtande om kvällens festival!

* Jag och Julia enats om att Lena Ph är kvällens vinnare, vi är också överrens om att Sara Varga var bra!
(Längtar efter det obligatoriska, typ en kvart långa Schalgermedleyt innan utgång, Jullan!)

*
Jag gillar Eric Saade, han är verkigen sjukt duktig och väldigt söt men låttexten? Haha...

* Shirley Clamp - jag vill helst inte kommentera. Sanna Nielsen är redan i final - det räcker med henne.
Den här sexiga approachen blev lite väl magstark för nåon som haft extremt svårt för Shirley sedan Min kärlek 2004. 

* A*teens Sara är säkert tacksam över att hon inte behövde sjunga live under just A*teens-tiden.

* Roligt att Idol-Sebastian lever.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: julia

haha kunde inte sagt det bättre! måste bara tillägga att jag sjöng i princip hela simon forsbergs refräng med rätt text och rätt melodi INNAN han uppträdde! verkligen nyskapande..

2011-02-19 @ 22:30:44
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0