12 februari

Ikväll ska jag och Mikaela ha födelsedagsfest med P-tema.
Förra året var den 80-tal som gällde. Det blir säkert en lika trevlig kväll som den gången :D.

Plockade lite i min bokhylla och hittade mina gamla kalendrar som jag av någon anledning inte kan skiljas från, men har bestämt mig att när jag flyttar nästa gång så ryker de.

Passade på att kolla vad jag gjort just den 12 februari de senaste åren:

2005: Innebandymatch , förlust 5-1
2006: Innebandymatch mot Sävar, vinst 7-5. Milan besegrade Reggina på bortaplan och Pippo Inzaghi gjorde hattrick!
2007: Innebandyträning
2008: Jobb 9.30-13.00
2009: Plugga med Frida, på Universitetet
2010: Föreläsning, förfest hos Frida, OS-invigning!
2011: Födelsedagsfest med tema P!

Så var det med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0