Skrivet i stjärnorna?

LYCKA!

Igår var vi hemma hos Jennie och spenderade tid framför teven, käkade supergod tacopizza med tzatziki samt godis. Egentligen skulle vi ha tryckt i oss ett paket melonglass också men det orkade vi inte SÅ mätta var vi!
Hur som helst, jag snappade upp att Jennie hade TV10 och jag vet att vi båda har ComHem som leverantör, gick in på hemsidan och där stod det att min fastighet inte hade kanlen i utbudet men jag tog ett långskott och gjorde en ny kanalsökning och dra på trissor - nu sitter jag och kollar på Champions League på TV10.
Vet ni vad detta innebär? - Jo, att jag har möjlighet att se fotboll från PL, CL och L1 Hallelulja!

Nu är alla kanaler huller om buller, får fixa det imorgonbitti, orkar inte nu men att inte ha rätt kanal på rätt nummer är inte ett alternativ för just mig, får snarare panik av tanken men så har jag förmodligen inte alla chips i påsen heller...

...Vet ni vad det stod i mitt horoskop i Metro idag?
Fiskarna
En dag som efter en lite trög inledning tycks kunna ta en positiv vändning för Fisken!

Dagen startade verkligen trögt men nu kom belöningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0