Gräsänka..

Sanna åkte till Västerås imorse och jag har redan lyckats förvandla lägenheten till något som liknar Stalingrad 1943. Får ta tag i det imorgon då jag och Frida tänker skolka från skolan.
Vi var förövrigt nere på stan för att fixa lite bankärenden idag, lunchade (som vanligt) på Amigo och åkte sedan ut till Bergvik och köpte en ny cykel. Jag har inget tålamod och chansen att min förra kommer tillbaka känns tyvärr inte så stor. Ska ge mig på att försöka montera ihop hojen imorgon om lusten infinner sig.

Ikväll skah jag bada, kolla på teve och äta chips. Sanna sa att man får göra vad man vill när man är brottsoffer och singel och det tänker jag ta vara på.

Först ska jag iallafall diska.

Kommentarer
Postat av: malle

Fy vad surt! Men du kan ju kolla på polisstationen iaf, händer faktiskt att folk snor cyklar och dumpar dem sen. Mina fd svärisar hittade en cykel utanför sin dörr. (Helt ny och garanterat stulen och lämnad av någon.)

2010-10-06 @ 21:36:25
URL: http://maltazar.blogspot.com
Postat av: malle

Fy vad surt! Men du kan ju kolla på polisstationen iaf, händer faktiskt att folk snor cyklar och dumpar dem sen. Mina fd svärisar hittade en cykel utanför sin dörr. (Helt ny och garanterat stulen och lämnad av någon.)

2010-10-06 @ 21:36:36
URL: http://maltazar.blogspot.com
Postat av: malle

Skönt att höra att jag inte är ensam! :P



Så lite så :) Hoppas den dyker upp där!

2010-10-06 @ 22:33:54
URL: http://maltazar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0