Ny vecka, ny kurs

Jag hade kursstart idag, terminens sista kurs går under namnet "Socialpedagogik och socialpedagogiskt arbetssätt" och verkar riktigt tuff. Jag har blivit bortskämd på Universitetsfronten den senaste tiden och när jag lämnade in min tenta i fredags tog jag också ett slags mentalt jullov - det är bara att tänka om.

Annars har det inte blivit så mycket vettigt gjort idag, imorgon är det däremot Desperat Housewives med allt vad det innebär, ryktet säger att vi ska göra pizza :) Men först är det skola som gäller, börjar 8.15 så det är hög tid för mig att stämma träff med John Blund.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Roll away the stone tycker jag också är en riktig höjdare.



Ser också att du följer Leeds United. Vi syns i Champions Leauge 2012.

2010-11-09 @ 19:31:14
Postat av: elin

Du kommer fixa det galant!

2010-11-10 @ 19:58:18
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0