Första advent!

Igår stortstädade vi lägenheten och plockade fram ljus- och adventstake, det blev supergemytligt.
Första advent har till stor del spenderats i köket, vi har bakad lussebullar och gjort knäck och till middag blev det vår underbara lasagne med mozzarellaost, jättegott :)

Ska ta och skriva in lussekattsreceptet så jag slipper be mamma om det igen nästa år.
Bad henne ringa innan vi skulle handla igår eftermiddag, hon ringde 07.20. Jag trodde det var mitt i natten och att det var nån som fylleringde, fick en mindre chock när jag såg hemnumret.

Sitter och smaskar på den supergoda kakan som Jennie hade med sig när hon och Mickis var förbi oss en sväng igår :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbart med julmys!! Snart kommer tomten ;)

2010-11-29 @ 22:33:52
Postat av: pea

2010-11-29 @ 22:34:11
URL: http://peandersson.devote.se/
Postat av: pea

haha det går inte så bra, skulle bara skriva att det var från mig--^ ;) kram

2010-11-29 @ 22:35:11
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0