Får man gå och lägga sig 20.00?

Jag är så trött att det inte finns ord... Har varit i skolan 8.15-15, först på föreläsning och sedan har jag och Frida planerat inför vår gemensamma tenta som vi ska göra. Som vanligt tycker vi att vi har en riktig kanonidé, finns risk för hybris men roligt har vi. Efter skolan hann jag hem och byta om och sedan direkt iväg och träna, jobbigt! Imorgon blir det ingen träning för få drar Världscupen i Skidskytte igång, ännu roligare blir det på torsdag då herrarna och Kung Ole Einar kör ♥.

Annars har jag skola imorgon och sedan ska jag klippa mig, men viktigast är förstås att julkalendern börjar!
Snart är det j♥l!

Nu blir det att ta med sig laptoppen till sängen och kolla på Irene Huss, sen ska jag banne mig sova!

Kommentarer
Postat av: julia

haha jag somnade 19,00 så du behöver inte känna dig annorlunda ;)

2010-12-01 @ 07:33:43
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0