En månad kvar till jul :)

Sitter och drömmer mig bort till slutet av april, Milano...
Fotboll, mat, glass och eventuella inköp..
Det går fort.

Igår var det som vanligt på tisdagar middag och Desperate Housewives med Karro och Jennie, vi käkade tacos och drack julmust ♥

Idag har jag hittils hunnit med föreläsning, diska och äta lunch.
Sanna var hemma och käkade och sedan försvann hon igen så jag är ensam, lägger mig nog och sover en timme inna jag ska iväg och träna. Sanna sa helt spontant idag att det ser ut som att jag blivit starkare (eller kanske mindre svag?), roligt i vilket fall :)

Onsdagkväll är likamed tevekväll iform av Efterlyst och Hell's Kitchen, ikväll serveras det dessutom glass.

Kommentarer
Postat av: Pillan

FIBI, nu är det du som bär påsen hem från könsöm;)

2010-11-24 @ 19:17:20
Postat av: Malin

FIBI, man ska inte bryta ett vinnande koncept, du har ju burit könsömkassen i alla dessa år med glans dessutom (att jag inte låter dig bära chipspåsar är en annan sak ;) <3

2010-11-24 @ 19:22:03
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0