En ganska händelsefattig dag...

Idag har jag gjort tre saker:
1. Bakat bröd 
2. Städat toan
3. Simmat

Den första sysslan gick smärtfritt och sedan skulle jag egentligen iväg och träna spinning men det var jag otäckt osugen på så jag åkte och simmade istället, det var fruktansvärt av två anledningar:
1. Barn
2 . Tanter med hemmasnickrad ryggsimsteknik.

Sen var det en tant som tappade ner sin vigselring mellan brädorna i bastun, vad har vi lärt oss av det?
- Jo, lek inte med din vigselring när du bastar.

Det var dagens goda råd nu ska jag kolla på Veckans Brott på SVT-play och sen är det fikadags :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men FÖR HELVETE uppdatera ;) puss älskling

2010-11-14 @ 15:12:13
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0