D-day!

Daddy's day, Derbyday.

Igår kväll var jag och Sanna hemma hos Karro och käkade räk- och äppelpaj, alltså inte som kombination utan räkpajen till middag och sedan Karolins goda äppelpaj till efterrätt medan vi chillade framför teven, en mycket gemytlig kväll!

Det har varit en gemytlig förmiddag idag också, sov till halv elva, gräddade plättar till lunch och nu ska jag strax traska iväg till ICA och köpa duschcremé och en citron, roligare än så är det inte.

Ikväll blir det lasagne och sedan årets match! Däremellan har jag lyckats få en tid på exklusiva Salong Sanna.
Hörs efter derbyt om jag inte är förkrossad.

Avanti Milan!

Förresten så pratade Jennie med Joker från Rederiet igår - coolt! :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja, andrapriset var 1000 kr ost och kex :) Har sett värsta tårtan, som jag tror du skulle gilla, den var i form av en Milan tröja....Kommer du hem över jul??

2010-11-14 @ 19:56:25
URL: http://sarahbakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0