SkövdeWeekend

Vi inledde vår vistelse i Västra Götaland på Skövde Upplevelsebad och vilken start på lördagen! Det var sjukt roligt att åka alla rutchbanor, bada i vågor, klättra klätterväggoch det allra roligaste var den stora fors som gick utanför badet, man kunde stanna i mitten av och chilla lite i en mindre pool innan man fortsatte ner. Jag och Karro lyckades efter ett par försök och sedan kunde vi fiska in badvakten Jennie =)

Efteråt åkte vi och hämtade Karros kompis Anna innan vi drog vidare hem till hennes andra kompis Elin där vi tog oss en välbehövligpowernap, gjorde oss klara och traskade över till Karros tredje vän, Frida. Där lagade vi mat, spelade spel och drack lite vin (två glas för min del jag var HELT slutkörd). Utgång på ett trevligt ställe där jag kunde kolla på slutet av Real Madrids målexplosion så jag var nykter och nöjd.

Sov hemma hos Elin, jag som druckit minst mådde sämst men sov gott tillslut ändå.
Imorse hängde vi bokstavligen på låset till en pizzeria, smaskade i mig en hel Hawaii med räkor vilket var underbart. Efter vi hade käkat åkte vi hem till Karros mamma och pappa vilket var ytterst mysigt, hembakat fika fick vi också, inte varje dag nu för tiden. På tal om bakning och mat så måste ni kolla in min talangfulla kusins blogg.

Jag övervann som ni har sett min rädsla för hästar och sedan åkte vi till en bondgård där jag blev förälskad, ska visa mitt hjärta snart ♥


Tack för en riktig kanonhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0