Har tagit tjuren vid hornen

Jag har tagit tag i det som jag faktiskt kan påverka: har beställt låsbyte och kollat igenom Lissabonfördraget.
Tentaresultatet har inte kommit så det är inte så mycket att göra nånting åt...

Ska traska iväg och dra en kopia på mitt studieintyg och posta till min blivande chef och sen ska jag träna.

Förresten:
Är det någon som har ett bra förslag på vad jag, Jennie och Karro kan äta imorgon när det är säsongsavslutning av DH? Inte för avancerat, dyrt eller kalorisnålt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en idé om efterrätt, och det är glass ;) är grymt sugen på de! Puss älskling

2010-05-31 @ 21:37:16
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0