Min favoritdag

Söndag idag och jag mår oförskämt bra. Var just in till min sambo (vi har ju skilda sovrum) med resorb och yoghurt, hon har "30 cm huvudvärk" som hon uttryckte det stackarn. När hon har vaknat till liv ska vi åka till ICA och handla lite innan det är dags att ta tag i städningen och all tvätt jag har.
Ska även laga lite matlådor idaf hade jag tänkt, chili con carne.

Igår var vi uppe hos våra grannar på övervångingen och drack champagne bland annat, det var trevligt!

Ha en underbar söndag, vi hörs nog ikväll efter att Milan spelat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

då kan jag och din "särbo" bilda klubb :P

2010-03-14 @ 12:27:54
URL: http://nuffla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0