Lyxig start på dagen

Vaknade av ett sms från Sanna där hon förkunnade att det vankades frukost om dryga halvtimmen.
Perfekt, jag älskar Sannas nya "baka-bröd-på-söndag-tradition".
Efter frukost tog vi en promenad till ICA och när vi kom hem igen så lagade jag sex matlådor med pasta och köttfärssås, så nu vet jag jag äter till lunch kommande vecka.

Härligt med ett VM-brons i skidskyttets Mix-staffett och härligt att Ole Einar fick ett silver.

Nu har Ajax - Groeningen börjat och därmed har fotbollssöndagen börjat, höjdpunkten:
(ett skade- och avstängdsdrabbat) Milan - Lazio, som tyvärr krockar med Madridderbyt - Halá los Blancos! 


Lyxig värre att börja dagen med nybakat bröd :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får jag sno Sanna? ;)

2010-03-28 @ 15:55:29
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0