Inte så mycket att rapportera...

Var uppe tidigt imorse för att träffa delar av basgruppen i en timme på Universitetet, därefter gick jag hem och sov ett par timmar igen innan jag mötte upp Jennie vid lunchtid för ett spinningpass.
Resten av dagen och kvällen har jag inte gjort någonting vettigt förutom att äta då :P

Just nu sitter jag och dricker mitt kvälls-te och tittar på "Gordon's Kitchen Nightmares", har repat mig efter Milans tunga uttåg ur Champions League igår och ser fram emot söndagens drabbning på San Siro:

"Det viktigaste är inte att aldrig falla utan att kunna resa sig efter varje fall"
                                                                    - Hans Kilian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0