Ibland så har man tur...

Jag är inte i toppform, känner mig svettig och äcklig, usch. Försov mig imorse och funderade på att avsluta mitt liv genom att hålla andan i duschen, haha inte riktigt men ni fattar poängen...
Kommer fram till några minuter sent till skolan (ännu svettigare) och ser till min stora glädje att föreläsningen är inställd. Jag blev inte ens bitter över att jag klivit upp i onödan =)

Nu ska jag dra täcket över huvudet och hoppas att jag mår bättre när jag vaknar,om inte annat lär jag bli glad ikväll iallafall.

Kommentarer
Postat av: julia

haha annat var det när du tagit bussen in till skolan och upptäckte att tf ställt in dagens enda lektion, då var du inte lika lugn och sansad ;)

2010-03-16 @ 10:18:08
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0