Malins VM-guide: Kanalernas uppställning: TV4

För mina kära vänner som inte kollar på Fotbollskanlen Europa kommer här en genomgång av TV4:s studiovärdar, experter och kommentatorer. Går även att läsa på svenskafans.com men mina åsikter är naturligtvis de ni ska anamma ;) Imorgon tar vi SVT.


Peter Jidhe
MM+
När han blev programledare för Idol sjönk mitt förtroende för honom som sportsjournalist, fotboll är dessutom inte hans favoritsport.

Anna Brolin
MMM+
Jag gillar i stort sett inga kvinnliga fotbollsstudiotjejer av den anledningen att jag är avundsjuk. Brolin är dock otroligt duktig, när hon slipar på analysen av spelet så kommer betyget bli ännu bättre.

Jens Fjellström
MMMM+
Extremt duktig både som kommentator och analytiker. Snygg dessutom!

Patrick Ekwall
MM+
Faktiskt helt okej när han ägnar sig åt det han ska. Skall dock hålla sig till rollen som studiovärd för någon analytiker är han inte.

Robert Perlskog
MMM+
Ännu snäppet bättre som handbollskommentator. Jag tycker det känns tryggt med Perlskog, Fjun tycker han är ett skämt.  

Jesper Hussfelt
MMMMM
Italiensk fotbolls nya fanbärare i Sverige. Passionerad och insatt.

Pontus Kåmark:
MMM+
Har blivit oerhört mycket bättre, har gått från att skrika ”oj oj oj” så fort bollen närmar sig straffområdet till att vara lugn, sansad och analytisk.

Olof Lundh
M
En fråga: Vad gör denne man i en tv-studio? Förutom att sitta med sin laptop i knät och spekulera?
Jag är leden pappa, han blir inte bättre bara för att han håller på Leeds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0