Helg!

Detta inlägg kommer till stor del handla om en av mina stora passioner i livet... och det är inte fotboll utan alltså mat!

Igårkväll åkte jag, Jennie, Frida, Sanna och Mikaela iväg hem till Kalle för att ha grillkväll. Kött, potatissallad, tomater, vitlök- och örtsås. Jag och Jennie spelade boule och vann en gång var, sedan bestämde vi att vi inte skulle spela mer eftersom ingen av oss är någon god förlorare.

Ikväll ska jag och förhoppningsvis alla mina tjejor iväg till Sandgrundsinvigningen där Starboys (Pölsa, Pillan) spelar, för att sitta i solen och ha det bra. Jag, Sanna och Jennie var iväg och handlade picknickmat tidigare idag: baguetter med grönsaker och skagenröra, chirre, lite frukt och ska mästerbagaren baka också :)
Sedan blir det kanske Nöjes? Den som lever får se som det brukar heta...

Önskar alla en lika trevlig kväll som vi (förhoppningsvis) ska ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0