120hp avklarade

"Bara" 90 kvar... PANIK
Fick VG på Arbetsrättstentan, min smarta sambo Sanna ska ha ett stort tack för hon har verkligen hjälpt mig :)
Ska fira med att be mamma stuva makaroner till middag eller nåt.

Igår vankades det som sagt middag på O'learys - käkade krämig pasta med kycklingbröst, tomatsalsa och vitlöksbröd, det var mycket smakfullt, längtar redan till nästa gång ;) Sällskapet var inte helt fel det heller, tror vi blev 11 pers tillslut, tur att Verro har så trevliga vänner.

Nu ska jag promenera bort till biblioteket, sommaren är ett utmärkt tillfälle för att avverka kriminalromaner på löpande band, rolig som jag är läser jag oftast samma böcker flera gånger, idag är jag ute efter Håkan Nessers "Kommissarien och tystnaden" för typ fjärde gången.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag får oxå panik älskling! Vill aldrig sluta skolan!

2010-06-30 @ 11:37:05
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0