Första juli - regn!

Mycket regn dessutom. Och ingen fotboll. Hoppades att Milan skulle köpa någon idag, men icke.
Ganska tråkig dag med andra ord, har mest sovigt eftersom jag jobbat natt.

Regninga dagar har sin charm de också, jag kan ägna mig åt nördiga grejer som jag tycker mycket om men sällan tar mig dit till, som att läsa tillexempel.
Har läst ut Håkan Nessers nya deckare"De ensamma", bättre författare får man leta efter! Klurade ut hur det hela förhöll sig med 200 sidor kvar av boken, jag kan liksom min Håkan vid det här laget men det gör mig ingenting.
Egentligen skulle jag vilja läsa hans roman som kom ut i vintras, men som jag inte hunnit läsa ännu - "Maskarna på Carmine Street" men den har pappa satt tänderna i, så får läsa "Hypnotisören" av Lars Klepner först och se om den är så extra speciell som många säger att den ska vara. Den innehåller ju mord iallafall, skulle aldrig läsa en bok utan...

Nu parkerar jag bokbussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0