VärmlandsOperan

Nu ikväll så har jag bejakat min kulturella sida, det händer tyvärr inte så ofta om man bortser från de x antal timmar som jag spenderar tittandes på det gröna fältets shack. Jag och Frida började vår kuturkväll med massa ostar, kex, frukt och rödvin (ett halvt glas för den förkyldes del) innan Alma kom och hämtade upp oss och körde vidare mot Värmandsoperan där Svinalängorna stod på programmet. Vi har läst boken på skolan så det var roligt att se teatern också, även om det inte riktigt var min grej - jag är mer en musikaltjej (obs. rimmet!)

Nu ska jag in i duschen och sedan kurera mig, det lovar jag pappa! Och hälsa Fjun att så lätt blir han inte av med mig... :)

Kommentarer
Postat av: verris

DÅ MÅSTE DU SE GLEEEEEEE! jättemkt bra musik även en queen låt ! går att se på fastpasstv.com om du inte kan ladda ner ;D dagens tips nästan kvart i två:) pusss

2010-01-30 @ 13:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0