Slutkörd fyndare

Ny kursstart idag, den här kursen verkar brutal! Både svår och tråkig, nåväl när våren kommer känns det säkert lättare. Efteråt åkte jag in till stan och klippte mig, syns väl ingen skillnad direkt men det är skönt att frisören har gått igenom kalufset, känns mycket fräscht nu :)

Mötte upp Frida & Robin för underbar Ceasarsallad på Vero innan det var dags att spendera lite av csn-pengarna som satts in idag... Blev en jeansväst och en "skoltröja" från Ginas rea samt ett rosa skärp till min kommande 80-tals fest, på tal om den fick jag min jumpsuit från Ellos idag! Den ser hyfsat stor ut men eftersom jag fyller år kommer ingen våga klaga på mina kläder iallafall ;)

Halsen gör fruktansvärt ont och jag har konstant blodsmak i munnen, dessutom är jag rejält snuvi så nu får det bli en varm dusch och sedan sängen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre ikväll älskling.

Annars finns det nåt som du borde bli frisk på med en gång i din mail ;) Puss!

2010-01-26 @ 21:38:49
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0