Säsongsstart

Dagen spenderades till en början med gruppen på Universitetet men efter lunch kastade jag och Frida in handduken, tanken var att jag skulle gå hem och plugga men så möttes jag av en skokartong från Nelly i min postlåda och var tvungen att gå in till Sanna och prova dem. De satt superbra och jag är lite förälskad så nu får min födelsedag gärna komma snart. Därefter försökte vi utan lycka hitta ett par turkosa dojor till Sanna.

När jag sen skulle ta en powernap på spikis så blev det en över två timmar lång tupplur, vi får väl se när jag somnar ikväll :P. På aftonen har jag faktiskt varit och tränat, trodde jag skulle på spinning - det visade sig att det var spinning plus core, men nu efteråt är jag väldigt stolt över mig själv! En bra sak med att träna är att man blir så gött hungrig, älskar att komma hem och käka efteråt.

Ikväll är det säsongsstart för Andra Avenyn, jag längtar! Först är det dock Polen mot Sverige som gäller.
Imorgon har vi seminarium, önska mig lycka till.

Sänder en extra hälsning till min bästis som ligger hemma i magsjuka, krya på dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0