PowerStep

Jag, Karro, Jennie och Mikaela har varit och tränat PowerStep, det var brutalt! Min träningsverk från igår har inte varit nådig under dagen, men det är så betydligt mycket roligare att träna när brudarna är med så jag ville inte banga. Vräkte i mig kyckling för en mindre familj när jag kom hem! Nu är tanken att jag ska börja skriva på min debattartikel som ska lämnas in på måndag men sängen ser redan nu så inbjudande ut, känner jag mig själv rätt så sitter jag och sliter efter derbyt på söndag runt midnatt.

I vilket fall ska jag inte vara vaken allt för länge idag ska upp och lämna plasma tillsammans med Frida imorgon och sedan iväg och handla lite. På kvällen blir det korridorsfest hos Jennie :)

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0