Medicin i brevlådan

Förkylningen blir bättre men jag var inte pigg nog att gå till skolan idag. Som tur var landade Varuhuset säsong 4 i min brevlåda vilket genast gjorde mig mycket piggare, har ingen skola imorgon så då får jag ytterligare en dag att vila för på fredag måste jag vara i form då Alma har bjudit med Frida och mig på teater.

Vid lunchtid kom dock Frida förbi och käkade innan vi provade 80-tals kläder och slingade hennes hår (med hjälp av Sanna såklart). Dessutom skickade vi ut inbjudningar till min födelsedagsfest, ni där hemma i norr har inte fått någon då det kanske är lite svårt med avståndet, men om någon har vägarna förbi K-town så är ni mer än välkomna!

Ikväll ser jag framemot Milan-Udinese i Coppa Italia och Andra Avenyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0