Handbolls EM börjar idag

Efter en lång och skön sovmorgon sitter jag nu och snickrar ihop en liten PowerPoint till torsdagens seminarie och när det är klart ska mitt manus stolpas upp sedan skulle det vara trevligt om jag kunde börja skriva på min debattartikel som ska lämnas in senast på måndag. Helst av allt vill jag bara att allt jag har beställt ska komma så jag får prova det :)

Senare ikväll väntar ett styrkepass, kan bli spännande och se hur jag hanterar en skivstång i andra människors närhet, haha.
Det bästa med denna tisdag är ju förstås att Handbolls EM i Österrike drar igång med Sverige mot Slovenien som en självklar höjdpunkt, det är nåt att se fram emot det - nu ska jag försöka plugga vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0