Friday I'm in love

Dagen har varit aktiv och började med att jag åkte åt en kombinerad lunch och frukost tillsammans med Sanna, blodpudding med rårörda lingon, inte helt fel. Därefter åkte jag ner till stan, traskade till Biblioteket innan jag mötte upp nyss nämna person. Vi gick till Kardemumma och köpte ett rött och ett grönt te i lösvikt, magiskt gott.

Därefter mötte vi upp i tur och ordning Jennie och Karro för att kolla utbudet på staden. Hittade inte överdrivet mycket men fyndade en klänning för 50 kr på H&M som Karro hittade åt mig, thanks honey :)

När vi kom hem blev det vila innan en utsökt middag och sedan drog jag och Sanna iväg till Frida där vi pimplade vin och snackade lite skit, den senaste timmen har jag, Sanna och Johanna suttit i köket och druckit te - en mycket trevlig fredagskväll med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, tack för kortet på din mamma. Va lika ni var =)

2010-01-16 @ 14:10:49
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv, och tack för pengarna ;)

2010-01-17 @ 19:38:35
Postat av: mamma

Har du SÅLT bilder på mig?

2010-01-17 @ 19:42:38
Postat av: Malin

Mamma: Don't flatter yourself ;)

2010-01-17 @ 20:00:44
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0