OS-Invigning

Igår drog jag och Frida in till stan relativt tidigt för att fixa lite saker och till min stora lycka hittade jag en enkel svart kavaj, i lite längre modell på Vero Moda.
När vi var klara med ärenden och handling åkte vi hem till Frida och laga lunch innan vi gick och la oss i varsin soffa och sov ett par timmar (kissen, som numer heter Pölsa sov med huvudet på min arm).

Fram emot kvällen kom Sanna och vi pimplade lite innan vi gick ner till stan och Harry's där Frida fixade in oss för en tjuga. När det var stägningsdags gaick vi upp till en mycket märklig efterfest dä vi stannade i typ 3 minuter innan vi gick hem igen.

Väl hemma fixade vi smörgåsar och varmchoklad med marshmallows och kikade på när Sverige tågade in med Foppa i spetsen. Imorse åkte jag och Sanna hem redan vid 7-tiden, behöver jag säga att jag ägnat den största delen av dagen åt att sova?


Sötnosen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0