Bloggkalendern: Dag 5 - Vad är kärlek?

Ja, vad är kärlek? Jag tror att vi människor gör klokast i att inte försöka definiera vad kärlek är, för jag tror nämligen inte att det finns något svar. Definitionen av kärlek är individuell och jag vet inte själv hur jag skulle formulera min. För att kärlek ska kunna existera måste andra känslor göra det också, aldrig skulle väl kärleken vara så oändligt stark om man inte varit med om att känna frustration och förtvivlan?

Jag ger upp. Jag kan inte definiera det. MEN jag kan bjuda er på fyra minuter och tretton sekunders ren kärlek för MIG:


Kommentarer
Postat av: S

Det kan vara bland det djupaste jag hört från dig, bra att du slutade med ett Milan annars hade jag blivit orolig. Skönt att ha dig hemma igen <3

2010-12-05 @ 18:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0