Bloggkalendern: Dag 2 - En länk

Min vän Julia "Jullan" och jag träffades när vi började gymnasiet, vi gick i samma klass och det var väl en väldig tur! Tillsammans med tre andra fantastiska brudar bildade vi vad Erik kallade "Flocken" - alltid tillsammans.

Efter gymnasiet har vänskapen bestått och även om vi knappt ser varandra längre (med tanke på att det skiljer, 100 mil i runda slängar) så har vi nåt speciellt.

Jullan har gett mig en av mina käraste ägodelar som hon dessutom stickat själv, ett par Milanvantar och tro mig de är helt fantastiska (hade jag en sladd till min kamera så skulle jag visa) med Paolo instickat i den ena vanten ♥.

Dessutom är denna partypingla den absolut smartaste tjej jag någonsin har träffat och den andra skaparen till Såpis XXX behöver jag säga mer än så? LÄNKEN!


Två 18-åringar i Alanya, Turkiet

Två 21-åringar på Stadsfesten, Skellefteå


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du glömde länken älskling ;)

2010-12-03 @ 10:20:39
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0