Bloggkalendern: Dag 13 - Mina drömmar

I likhet med Karolin så tänker jag inte skriva om drömmar jag haft under natten, utan snarare om framtidsvisioner.

Faktum är dock att jaginte har så många utpräglade drömmar, jag önskar att jag och mina nära får ha det bra och vara friska, att jag ska kunna bo i en fin lägenhet efter examen och ha ett jobb som jag trivs med och människor jag älskar runt om mig.

En mer utkristaliserad dröm som jag har är att bo och arbeta utomland under en tid, och högsta vinsten vore naturligvis Milano, säsongskort på San Siro...

"Den som vill göra verklighet av sina drömmar måste vara vaken"
- Michael Pflehar

Kommentarer
Postat av: julia

det borde ju absolut finnas behov för en sån som du i milano också! i jul finns det däremot behov av en sån som du i skellefteå:) MEN fick du inte mitt sms i helgen?? lyckades jag skicka till fel nummer igen?:P

2010-12-14 @ 07:18:47
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0