Bloggkalendern: Dag 1 - Om mig

Som jag antar att ni alla vet heter jag Malin och är 22 år gammal. Jag är född och uppvuxen i Skellefteå (Norrlands framsida) men bor sedan 2,5 år tillbaka i Karlstad där jag studerar till Socionom, ett yrke som jag brinner för och som jag också tror att jag kommer vara bra på. På gymnasiet läste jag Samhällsvetenskapligt program efter som jag inte har mycket att hämta på det praktiska området. Världskrig, årtal och flaggor är mer min melodi.

Jag bor i en trea tillsammans med fantastiska Sanna som jag lärde känna när vi båda bodde på Campus, efter två år tänkte vi "varför inte dela på hyran och få ett eget kök?" Sagt och gjort. Jag refererar alltid till min Sambo när jag pratar om henne och kan bara förtydliga att ingen av oss spelar på den planhalvan men det är rätt kul när människor inte vet ifall vi är ett par eller inte ;)

Min stora passion i livet är idrott i allmänhet och fotboll i synnerhet, speciellt den italienska. Jag har brunnit för mitt AC Milan i många års tid nu och vet att jag så kommer att göra till den dagen jag sluter mina ögon för sista gången (vilket förhoppningsvis inte sker inom en alltför snar framtid, har så mycket jag vill hinna med...)

Vad kan jag mer berätta om mig? Jag har självdistans, humor och ett j*vla planeringssinne, skulle kanske kunna ses som något av ett kontrollfreak. Sover med min nalle Karl varje natt och skäms inte ett dugg.



Kommentarer
Postat av: pii

bilden? :)

2010-12-02 @ 22:24:00
Postat av: Jennie

Du är underbar gumman :)

2010-12-03 @ 14:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0