Skärtorsdagen

Jag och Frida var riktigt duktiga och hängde på låset till Universitetbiblioteket klockan 8 och skrev ytterligare en uppgift på hemtentan, bara 4 kvar nu. Därefter åkte vi ut till Bergvik där jag lyckades med konststycket att få bjuda Frida på lunch - Thaibuffé på Papaya, obehagligt gott med bland annat kyckling, fläskfilé, firre, ananas och vårrullar av vilka jag åt ett tvåsiffrigt antal.
Spenderade lite pengar, åkte hem till Frida och sov på soffan ett par timmar.

Senare på kvällen fick vi sällskap av världens bästa brudar innan vi drog vidare hem till Anders.
En riktig kanonkväll och kanske var det allra roligaste när Jennie bokstavligen ramlade ut ur hissen, hoppas du inte gjorde illa dig, gumman ♥






Kommentarer
Postat av: Frida

Å herre Gud jag ser ut som en rysk h*ra ! Lägg pengarna under luggen och ta mig härifrån !!!

2010-11-25 @ 17:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0