Ikväll är trion äntligen samlad igen!

Har varit i skolan, kändes faktiskt rätt bra. Snart måste jag sätta mig ner och plugga inför torsdagens tenta, för ikväll blir det tacomys och Desperata hemmafruar med Karolin och Jennie. Jag längtar! Innan dess ska jag och Karro iväg på ett svettigt spinningpass, blir bra då kan man trycka (extra) mycket mat efteråt!

Förresten, man kan ju inte låta bli att läsa den underbara:
MARIA MONTAZAMIS BLOGG

Om ett tag kommer VM-guiden med team Mexiko.
Grattis på födelsedagen, Julia! I sommar är vi förenade i den italienska flaggans tecken ;)

Kommentarer
Postat av: julia

tack så mycket babe! haha ojaa, det bästa är ju också att vi inte konkurrerar om samma spelare;)

2010-04-27 @ 13:11:49
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0