Tung förlust - Rolig kväll

Åkte hem till Frida, gjorde mig i ordning och blev som sagt bjuden på lasagne.
Lagom till matchen fylldes det på med folk, stämningen hade naturligtvis varit på topp om Sverige vunnit, men vi lyckades ha en mycket rolig kväll iallafall. Efter förfesten drog vi vidare till Nöjes och Schlagerbaren därefter in till stan, köpte korv och åkte hem.


Granne ♥


Mikaela (som skymtar till vänster)  och Jennie (till höger)
hade haft sittning innan, med 80-tals tema. Det blir temat när
jag fyller 22 också, var så säkra jag ÄLSKAR 80-talet.


"Lasse Stefanz hattar" som Frida & gänget köpt i Paris


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina ni var älskling! Kul o få fyllesms tyckte jag ;) ses på tisdag! Puss

2009-10-11 @ 20:05:59
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0