Stackars Staffan Gattuso

Imorse sov jag glädjeruset av mig istället för att kliva upp i tid och plugga.
Imorgon måste det däremot bli andra bullar, har så sjukt mycket att göra innan tisdag/onsdag nästa vecka.
Ska iväg till Universitetet och sälja en bok till en tjej klockan 9 imorgon, så då vet jag iallafall att jag kliver upp i tid. Hoppas att Karro kommer hit på kvällen och kikar på Idol :)

Hemma så har Staffan Gattuso varit hos vetrinären idag, han hade varit superduktig sa mamma. De fixade hans öra, han hade blivit biten och hela örat var fullt av var, stackars kisse! En vaccinspruta fick han också och nu måste han ha (fån)tratt ett par dagar, kan tänka mig att han är lagomt nöjd.

Jag och Sanna var ialllafall iväg och handlade på Willys idag, alltid lika skönt att storhandla.


Italiens Luca Toni med en lejonunge i Dubai.
Vilken fin liten kisse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0