Mot Konsum

Jag, Frida och Alma har varit duktiga och pluggat några timmar på morgonen, som vanligt blir det lagomt mycket gjort när jag sitter med så goa tjejer, men det är så det ska vara :)

När jag kom hem tog jag min obligatoriska vilotimme och nu ska jag slänga in kläder i tvättmaskinen och därefter bege mig ner till Konsum och handla lite, jag och Sanna ska laga mat. Vi är inne i en zon nu och planerar till och med att baka lussebullar vad det lider... Planerar.

Ikväll blir det att skriva in några bergrepp på datorn och se "The Best of Svenska Hollywoodfruar".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling, innan jul måste vi baka pepparkakor tillsammans ;) iaf äta :P

2009-10-12 @ 16:19:48
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: verris

haha ja gillar att du har en obligatorisk vilotimme;)

2009-10-12 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0