Min söndag - so far

Det blev bara jag och Sanna som släpade oss ner till Mamma Rosa för att äta kebabrulle (de är sjukt goda där).
Maria var tvungen att plugga och Johanna mådde inte så bra, milt uttryckt. Jag och Sanna käkade förövrigt digestivekex med smör & ost under festen och rostade mackor när vi kom hem men hungriga var vi ändå. Jag åt upp HELA min kebabrulle, är fortfarande mätt!

Därefter har jag tvättat och städat lite, dammsugat så att min sovgäst inte ska få en allergisk chock eller liknande.
Elin kommer nämligen hit och sover i natt, mysigt värre. Imorgon drar vi tidigt till Ullared.
Vi ska titta på Milan - Roma, jag är lite nervös, inte bara för matchen utan också för att det här är första gången på x antal år som jag tittar på en Milan match med sällskap, jag tittar helst själv eftersom jag blir så känslosam. Men nu när jag inte har särskilt höga förväntningar på mitt Rossoneri och det är med just Elin kommer garanterat gå smärtfritt :) Har förresten visst sett många av Milans matcher med någon, med moster Ann-Louise. Hon är världens bästa sällskap när det kommer till fotboll och god mat brukar man få dessutom! :)

Mamma ringde nyss och sa att hon saknade mig, det sa hon igår också efter att jag tvingat henne ;) Hon måste ha haft tråkigt idag... Saknar iallafall henne och alla andra också!

Oj, oj vad långt det blev. Jag skulle bara säga att jag ska fortsätta städa lite här hemma, bädda åt Elin osv. Ängeln Sanna har lånat ut en madrass :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var oxå skitsnygg älskling! =D Det var så himla roligt, ville aldrig sluta dansa! ha så kul imårrn! Puss

2009-10-18 @ 17:36:34
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: verros

kooomm heeeeeem, vi börjar om igen vi glömmer aallt därute e de så kallt! de första och sista stämmer åtminstonde;) när ska du hälsa på över jul?=)

2009-10-19 @ 14:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0