Höstkyla

Började dagen precis som jag alltid gör varannan fredag - med att åka till Karolinen och lämna plasma.
Därefter njöt jag av två koppas av deras underbara varma choklad och två mackor till det.

Åkte hem och sov, kollade läget i cyberspace, gjorde mig i ordning, gick över till Sanna och hängde lite sen åkte vi inte till stan och After Work på Blue Moon Bar.
Käkade tacobuffé och tog en öl/cider, gick till Hemköp och köpte geléhallon & läsk.

Det var riktigt kyligt när vi sen väntade på bussen så nu ska jag ta en varm dusch (önskar att jag hade ett badkar) säta på mig morgonrocken, äta gods och se på teve, mys!

Kommentarer
Postat av: elin

Det är verkligen kallt :( Jag har satt mej på mig vinterduffeln, mössa o halsduk nu när vi ska ut på mârten..

2009-10-02 @ 19:51:34
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0