En mycket trevlig onsdag!

Som inleddes med att jag cyklade till Universitetet och hämtade min plånbok som jag glömt i Karros väska igår.
Därefter tog jag bussen in till stan, sprang in på MakeUp Store och köpte ett läppstift, promenerade hem till Frida och vi tog den nya Audin ut till Bergvik. Lunch blev det på Cooprestaurangen, låter lagom exclusivt men den är kanon! Köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt blev det idag.

Vi kollade in butikerna, köpte en svart klänning som jag tänkt ha på juldagen (jag älskar framförhållning), deltog också i en godisundersökning och fick godis med oss hem!!! Det har vi suttit och smaskat på hemma hos mig och mår ganska illa efter allt ätande. Frida har precis åkt, skickade med henne fem klänningar, förhoppningsvis hittar hon nån som hon vill ha på lördag när vi ska gå ut.

Nu måste jag plugga inför redovisningen imorgon och sen kanske jag åker in till stan och möter upp Anna och just Frida för en fika, annars blir det bara lugnt här hemma, har sin charm det också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0