Duett i nattklubbskön

Bilden är snodd från Karros blogg:
En rolig händelse från igår. Killen träffade vi i kön till Nöjes, han är spanjor och jag frågade från vilken stad han kom från? Cádiz, blev svaret.

(Fast på engelska då...)
Jag: Aha, så det är ditt favoritfotbollslag då också!?
Han: Nej
Jag: Du håller väl för fan inte på Barcelona? (lagomt agressivt tonfall)
Han: Jag gillar inte fotboll
Jag: Då kan du inte vara från Spanien?

Det hela slutade med att vi sjöng en duett till operalåten "Hala Madrid" (den heter egentligen nåt annat...) som är Real Madrids hymn som spelas inför alla matcher på Bernabeú.
Fjun skulle ha varit stolt! (alternativt äcklad över att hans tondöva syster disikerade hymnen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0